Kampania społeczna na billboardach w Gdańsku.
Nasz projekt graficzny i copywriting zakładał szybką i zapamiętywalną komunikację – ochrona i bezpieczeństwo po zmroku dzięki odblaskom.
Odwołaliśmy się do ciemnej strony mocy/nocy oraz do rodzinnego poczucia bezpieczeństwa.
Kampania społeczna „PRZEJDŹ NA ODBLASKOWĄ STRONĘ NOCY” została eksponowana na nośnikach outdoor ClearChannel, Cityboard Media, Outdoor3Miasto, Stroer, AMS.
Więcej o podejściu BRAND FACTOR do kampanii społecznych w rozmowie w Radio RDC:
Opracowanie na sukces polskich jabłek i Cydru Sopockiego na EXPO2015 w Mediolanie. PROJEKT: • opracowanie layoutu i grafik reklam prasowych oraz online • copywriting i…
koncept kropki nad „i” i kampania tutułu prasy gdańskiej trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
event degustacja – oprawa graficzna i promocja wydarzenia trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Kreacja wskazująca kogoś, kogo zima i szybkość nie predysponuje do doczekania wiosny, mówiąc dyplomatycznie. Kampania społeczna ZIMĄ ZWOLNIJ organizowana przez wydział ruchu drogowego gdańskiej policji….