Opracowanie na sukces polskich jabłek i Cydru Sopockiego na EXPO2015 w Mediolanie.
PROJEKT:
• opracowanie layoutu i grafik reklam prasowych oraz online
• copywriting i wstęp to komunikacji brandu
• projektowanie strony internetowej i publikacja www na urządzenia mobilne i komputery stacjonarne
Testowe 20.000 butelek ruszyło z Sopotu w świat , wkrótce jabłkowy sztorm w sklepach i pubach nie tylko nad morzem.
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Marketing nie jeden ma target. Branża funeralna również potrzebuje dystrybutorów, punktów sprzedaży i zwrócenia uwagi na swoje produkty. Tylko dlatego, że odbiorca „ostateczny” i jego…
#NocMuzeów2019 Moc motoryzacyjnych historii i legend wg Toyota Walder • 4m3 helu • 350 balonów • 300 przekąsek sushi • kompletnie przemalowana przez dzieci Toyota…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…