Opracowanie na sukces polskich jabłek i Cydru Sopockiego na EXPO2015 w Mediolanie.
PROJEKT:
• opracowanie layoutu i grafik reklam prasowych oraz online
• copywriting i wstęp to komunikacji brandu
• projektowanie strony internetowej i publikacja www na urządzenia mobilne i komputery stacjonarne
Testowe 20.000 butelek ruszyło z Sopotu w świat , wkrótce jabłkowy sztorm w sklepach i pubach nie tylko nad morzem.
Takie sklepy tworzą miłośnicy mody podczas, gdy w galeriach handlowych wszyscy ubierają się tak samo… Otrzymaliśmy zadanie stworzenia wizerunku i oprawy marketingowej wprowadzającej na rynek…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Sesja foto na potrzeby materiałów marketingowych sieci franczyzowej dla marki odzieżowej MEDICINE. Zdjęcia wykonaliśmy w Galerii Warmińskiej oraz Galerii Bałtyckiej.
Kampania społeczna na billboardach w Gdańsku. Nasz projekt graficzny i copywriting zakładał szybką i zapamiętywalną komunikację – ochrona i bezpieczeństwo po zmroku dzięki odblaskom. Odwołaliśmy…
Kreacja wskazująca kogoś, kogo zima i szybkość nie predysponuje do doczekania wiosny, mówiąc dyplomatycznie. Kampania społeczna ZIMĄ ZWOLNIJ organizowana przez wydział ruchu drogowego gdańskiej policji….