Kampania społeczna na billboardach w Gdańsku.
Nasz projekt graficzny i copywriting zakładał szybką i zapamiętywalną komunikację – ochrona i bezpieczeństwo po zmroku dzięki odblaskom.
Odwołaliśmy się do ciemnej strony mocy/nocy oraz do rodzinnego poczucia bezpieczeństwa.
Kampania społeczna „PRZEJDŹ NA ODBLASKOWĄ STRONĘ NOCY” została eksponowana na nośnikach outdoor ClearChannel, Cityboard Media, Outdoor3Miasto, Stroer, AMS.
Więcej o podejściu BRAND FACTOR do kampanii społecznych w rozmowie w Radio RDC:
Lexus Trójmiasto powierzył nam przeprowadzenie przedpremierowego pokazu nowego niesamowitego modelu. Uruchomienie produkcji Lexusa LC planowane jest na kwiecień 2017r, ale już godzinę po naszej odsłonie…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Po zakończeniu prac nad oprawa graficzną / brandingiem restauracji, przyszedł czas na grand opening. Realizacja: Przecięcie wstęgi poczęstunek z gwiazdami i vipami muzyka na żywo…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Niech przemówi gra obrazu i słów. Nasza kreacja na potrzeby kampanii społecznej realizowana we współpracy z Wydziałem Ruchu Drogowego Gdańskiej Policji. Postawiliśmy na mocne zestawienie…
koncept kropki nad „i” i kampania tutułu prasy gdańskiej trwa aktualizacja projektu… case update in progress…