Kampania społeczna na billboardach w Gdańsku.
Nasz projekt graficzny i copywriting zakładał szybką i zapamiętywalną komunikację – ochrona i bezpieczeństwo po zmroku dzięki odblaskom.
Odwołaliśmy się do ciemnej strony mocy/nocy oraz do rodzinnego poczucia bezpieczeństwa.
Kampania społeczna „PRZEJDŹ NA ODBLASKOWĄ STRONĘ NOCY” została eksponowana na nośnikach outdoor ClearChannel, Cityboard Media, Outdoor3Miasto, Stroer, AMS.
Więcej o podejściu BRAND FACTOR do kampanii społecznych w rozmowie w Radio RDC:
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
zwycięski koncept koszulki Euro w Gdańsku trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
THE new stuff is here ! • Projekt brandu „THE” • Opracowanie graficzne wizerunku linii opakowań/puszek • Koncepcja komunikacji marketingowej • Projekty materiałów, z którymi…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
event degustacja – oprawa graficzna i promocja wydarzenia trwa aktualizacja projektu… case update in progress…