Lexus Trójmiasto powierzył nam przeprowadzenie przedpremierowego pokazu nowego niesamowitego modelu. Uruchomienie produkcji Lexusa LC planowane jest na kwiecień 2017r, ale już godzinę po naszej odsłonie dla mediów znalazł się pierwszy nabywca, który zarezerwował auto w najwyższym wariancie o blisko 500 koniach mechanicznych oraz niezliczonych bajecznych detalach..za jedyne 480tys zł.
Oprawa została zbudowana spójnie z komunikacją, mówiącą TYLKO JEDEN DZIEŃ oraz osadzona graficznie w nocnym sąsiedztwie gdyńskiech budynków SeaTowers. Auto zostało wyeksponowane na asfalcie, który „zwijało” swoim niebotycznym momentem obrotowym.
Oprawa eventu objęła:
• komunikację graficzną [ print, online ]
• zaproszenie mediów
• dedykowane wyroby lokalnych cukierni nawiązujące do marki
• autorskie pudełka gifty dla gości
• zmiana wydruków wielkoformatowych wnętrza salonu i witryn
• kampanię geotargetową w regionie działania salonu [ Facebook, Google ]
Pokaz odbił się echem w licznych mediach motoryzacyjnych m.in. w największym lokalnym portalu trójmiasto.pl
zobacz relację w trojmiasto.pl
Marketing nie jeden ma target. Branża funeralna również potrzebuje dystrybutorów, punktów sprzedaży i zwrócenia uwagi na swoje produkty. Tylko dlatego, że odbiorca „ostateczny” i jego…
Kreacja wskazująca kogoś, kogo zima i szybkość nie predysponuje do doczekania wiosny, mówiąc dyplomatycznie. Kampania społeczna ZIMĄ ZWOLNIJ organizowana przez wydział ruchu drogowego gdańskiej policji….
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Koncept, design i przygotowanie do produkcji opakowań serii produktów suplementacyjnych FA CORE. Założenia i zastosowane właściwości materiałów: • minimalistyczny typowo męski styl • laminat czarny…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Takie sklepy tworzą miłośnicy mody podczas, gdy w galeriach handlowych wszyscy ubierają się tak samo… Otrzymaliśmy zadanie stworzenia wizerunku i oprawy marketingowej wprowadzającej na rynek…