Marketing nie jeden ma target.
Branża funeralna również potrzebuje dystrybutorów, punktów sprzedaży i zwrócenia uwagi na swoje produkty. Tylko dlatego, że odbiorca „ostateczny” i jego bliscy nigdy nie będą adresatami tej kampanii – pozwoliliśmy sobie na tak mocne zestawienie pięknych żywych modelek z produktem, którego użycie wyklucza tego typu doczesne uciechy
Insight – polegał na zobrazowaniu niecnych zamiarów bohaterek [ przemyt, zabójstwo, zdrada ] i zderzeniu kobiecego sexapealu z mrocznym, wręcz wywołującym zimny dreszcz obrazem trumny, którego tak naprawdę nikt z nas nie lubi. Właśnie, nikt z nas, ale nie producenci i dystrybutorzy tych starannie wykonanych przedmiotów ostatniego użytku…
Kampania objęła dystrybutorów artykułów pogrzebowych ( trumien ) w kraju i za granicą. Nie obyło się bez protestów i małych afer, ale echo w mediach i wirusowy zasięg tej kampanii osiągnęły milionowe wartości w przeliczeniu na alternatywny koszt zakupu czasów i powierzchni reklamowych. Producent Lindner zyskał stałe miejsce w panteonie mocnych marek oraz na ścianach u swoich kontrahentów.
My dostaliśmy mocno w skórę i tyleż samo pochwał za ten koncept. Amen.
Kultowa Arizona w Sopocie ? TAK. Opracowaliśmy prezentację oferty znakomitego producenta napojów, soków i win – MIX S.A. Celem było uzyskanie katalogu o funkcjonalności teczki, z…
zwycięski koncept koszulki Euro w Gdańsku trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
MITO SUSHI w Gdańsku na ul. Szerokiej to naprawdę światowy poziom kuchni, wnętrza i obsługi. Zadanie: • koncept wykorzystania motywu abstrakcyjnej drewnianej oprawy lokalu…
Opracowanie na sukces polskich jabłek i Cydru Sopockiego na EXPO2015 w Mediolanie. PROJEKT: • opracowanie layoutu i grafik reklam prasowych oraz online • copywriting i…