Marketing nie jeden ma target.
Branża funeralna również potrzebuje dystrybutorów, punktów sprzedaży i zwrócenia uwagi na swoje produkty. Tylko dlatego, że odbiorca „ostateczny” i jego bliscy nigdy nie będą adresatami tej kampanii – pozwoliliśmy sobie na tak mocne zestawienie pięknych żywych modelek z produktem, którego użycie wyklucza tego typu doczesne uciechy
Insight – polegał na zobrazowaniu niecnych zamiarów bohaterek [ przemyt, zabójstwo, zdrada ] i zderzeniu kobiecego sexapealu z mrocznym, wręcz wywołującym zimny dreszcz obrazem trumny, którego tak naprawdę nikt z nas nie lubi. Właśnie, nikt z nas, ale nie producenci i dystrybutorzy tych starannie wykonanych przedmiotów ostatniego użytku…
Kampania objęła dystrybutorów artykułów pogrzebowych ( trumien ) w kraju i za granicą. Nie obyło się bez protestów i małych afer, ale echo w mediach i wirusowy zasięg tej kampanii osiągnęły milionowe wartości w przeliczeniu na alternatywny koszt zakupu czasów i powierzchni reklamowych. Producent Lindner zyskał stałe miejsce w panteonie mocnych marek oraz na ścianach u swoich kontrahentów.
My dostaliśmy mocno w skórę i tyleż samo pochwał za ten koncept. Amen.
MITO SUSHI w Gdańsku na ul. Szerokiej to naprawdę światowy poziom kuchni, wnętrza i obsługi. Zadanie: • koncept wykorzystania motywu abstrakcyjnej drewnianej oprawy lokalu…
Opracowanie na sukces polskich jabłek i Cydru Sopockiego na EXPO2015 w Mediolanie. PROJEKT: • opracowanie layoutu i grafik reklam prasowych oraz online • copywriting i…
Narodowe Centrum Żeglarstwa w Gdańsku gościło kilkaset jednostek pływających w klasach optymist, laser i l’equipe. Brand Factor otrzymał zadanie oprawy regat organizowanych przez sekcję żeglarską…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Sesja foto na potrzeby materiałów marketingowych sieci franczyzowej dla marki odzieżowej MEDICINE. Zdjęcia wykonaliśmy w Galerii Warmińskiej oraz Galerii Bałtyckiej.