Opracowanie na sukces polskich jabłek i Cydru Sopockiego na EXPO2015 w Mediolanie.
PROJEKT:
• opracowanie layoutu i grafik reklam prasowych oraz online
• copywriting i wstęp to komunikacji brandu
• projektowanie strony internetowej i publikacja www na urządzenia mobilne i komputery stacjonarne
Testowe 20.000 butelek ruszyło z Sopotu w świat , wkrótce jabłkowy sztorm w sklepach i pubach nie tylko nad morzem.
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress… …
Kampania społeczna na billboardach w Gdańsku. Nasz projekt graficzny i copywriting zakładał szybką i zapamiętywalną komunikację – ochrona i bezpieczeństwo po zmroku dzięki odblaskom. Odwołaliśmy…
Marka ADAMS rozwija się znakomicie i wspomagamy ją od lat. Po uroczystym otwarciu nowej ultra nowoczesnej fabryki, nadszedł czas na nową kreację i odsłonę kampanii…