Opracowanie na sukces polskich jabłek i Cydru Sopockiego na EXPO2015 w Mediolanie.
PROJEKT:
• opracowanie layoutu i grafik reklam prasowych oraz online
• copywriting i wstęp to komunikacji brandu
• projektowanie strony internetowej i publikacja www na urządzenia mobilne i komputery stacjonarne
Testowe 20.000 butelek ruszyło z Sopotu w świat , wkrótce jabłkowy sztorm w sklepach i pubach nie tylko nad morzem.
Marka ADAMS rozwija się znakomicie i wspomagamy ją od lat. Po uroczystym otwarciu nowej ultra nowoczesnej fabryki, nadszedł czas na nową kreację i odsłonę kampanii…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress… …
Narodowe Centrum Żeglarstwa w Gdańsku gościło kilkaset jednostek pływających w klasach optymist, laser i l’equipe. Brand Factor otrzymał zadanie oprawy regat organizowanych przez sekcję żeglarską…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…