Opracowanie na sukces polskich jabłek i Cydru Sopockiego na EXPO2015 w Mediolanie.
PROJEKT:
• opracowanie layoutu i grafik reklam prasowych oraz online
• copywriting i wstęp to komunikacji brandu
• projektowanie strony internetowej i publikacja www na urządzenia mobilne i komputery stacjonarne
Testowe 20.000 butelek ruszyło z Sopotu w świat , wkrótce jabłkowy sztorm w sklepach i pubach nie tylko nad morzem.
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Marka ADAMS rozwija się znakomicie i wspomagamy ją od lat. Po uroczystym otwarciu nowej ultra nowoczesnej fabryki, nadszedł czas na nową kreację i odsłonę kampanii…
MITO SUSHI w Gdańsku na ul. Szerokiej to naprawdę światowy poziom kuchni, wnętrza i obsługi. Zadanie: • koncept wykorzystania motywu abstrakcyjnej drewnianej oprawy lokalu…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Mały biznes również nie powinien bać się marketingu. Wizerunek procentuje i stać Cię na niego, choć słyszymy, że „pewnie to drogie i dla dużych”. Nie…