Opracowanie na sukces polskich jabłek i Cydru Sopockiego na EXPO2015 w Mediolanie.
PROJEKT:
• opracowanie layoutu i grafik reklam prasowych oraz online
• copywriting i wstęp to komunikacji brandu
• projektowanie strony internetowej i publikacja www na urządzenia mobilne i komputery stacjonarne
Testowe 20.000 butelek ruszyło z Sopotu w świat , wkrótce jabłkowy sztorm w sklepach i pubach nie tylko nad morzem.
Narodowe Centrum Żeglarstwa w Gdańsku gościło kilkaset jednostek pływających w klasach optymist, laser i l’equipe. Brand Factor otrzymał zadanie oprawy regat organizowanych przez sekcję żeglarską…
event degustacja – oprawa graficzna i promocja wydarzenia trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
#NocMuzeów2019 Moc motoryzacyjnych historii i legend wg Toyota Walder • 4m3 helu • 350 balonów • 300 przekąsek sushi • kompletnie przemalowana przez dzieci Toyota…
koncept kropki nad „i” i kampania tutułu prasy gdańskiej trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
THE new stuff is here ! • Projekt brandu „THE” • Opracowanie graficzne wizerunku linii opakowań/puszek • Koncepcja komunikacji marketingowej • Projekty materiałów, z którymi…