Opracowanie na sukces polskich jabłek i Cydru Sopockiego na EXPO2015 w Mediolanie.
PROJEKT:
• opracowanie layoutu i grafik reklam prasowych oraz online
• copywriting i wstęp to komunikacji brandu
• projektowanie strony internetowej i publikacja www na urządzenia mobilne i komputery stacjonarne
Testowe 20.000 butelek ruszyło z Sopotu w świat , wkrótce jabłkowy sztorm w sklepach i pubach nie tylko nad morzem.
zwycięski koncept koszulki Euro w Gdańsku trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Prezentujemy fotografie wnętrz wykonane w obiektach: SEA TOWERS Gdynia QUATTRO TOWERS Gdańsk Wrzeszcz SZAFARNIA Gdańsk Zdjęcia powstały na potrzeby ofert developerskich i mieszkaniowych.
Mały biznes również nie powinien bać się marketingu. Wizerunek procentuje i stać Cię na niego, choć słyszymy, że „pewnie to drogie i dla dużych”. Nie…