Opracowanie na sukces polskich jabłek i Cydru Sopockiego na EXPO2015 w Mediolanie.
PROJEKT:
• opracowanie layoutu i grafik reklam prasowych oraz online
• copywriting i wstęp to komunikacji brandu
• projektowanie strony internetowej i publikacja www na urządzenia mobilne i komputery stacjonarne
Testowe 20.000 butelek ruszyło z Sopotu w świat , wkrótce jabłkowy sztorm w sklepach i pubach nie tylko nad morzem.
Kreacja wskazująca kogoś, kogo zima i szybkość nie predysponuje do doczekania wiosny, mówiąc dyplomatycznie. Kampania społeczna ZIMĄ ZWOLNIJ organizowana przez wydział ruchu drogowego gdańskiej policji….
OUTDOOR dla DeWALT w skali maxi. Kampania outdoor | ambient polegająca na ustawieniu gigantycznych wiertarek w okolicach dystrybutorów marki tych znakomitych elektronarzędzi. Prace: modelowanie 3D i…
event degustacja – oprawa graficzna i promocja wydarzenia trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Oferujemy fotografię biznesową wydobywającą charakter bohatera, dla uwiecznienia Państwa jako osób decyzyjnych, odpowiedzialnych za firmy i zespoły. Tego typu fotografię proponujemy tam, gdzie ważny jest personal branding…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…