Premiera Lexus LC500

Lexus Trójmiasto powierzył nam przeprowadzenie przedpremierowego pokazu nowego niesamowitego modelu. Uruchomienie produkcji Lexusa LC planowane jest na kwiecień 2017r, ale już godzinę po naszej odsłonie dla mediów znalazł się pierwszy nabywca, który zarezerwował auto w najwyższym wariancie o blisko 500 koniach mechanicznych oraz niezliczonych bajecznych detalach..za jedyne 480tys zł.

Oprawa została zbudowana spójnie z komunikacją, mówiącą TYLKO JEDEN DZIEŃ oraz osadzona graficznie w nocnym sąsiedztwie gdyńskiech budynków SeaTowers. Auto zostało wyeksponowane na asfalcie, który „zwijało” swoim niebotycznym momentem obrotowym.

Oprawa eventu objęła:
• komunikację graficzną [ print, online ]
• zaproszenie mediów
• dedykowane wyroby lokalnych cukierni nawiązujące do marki
• autorskie pudełka gifty dla gości
• zmiana wydruków wielkoformatowych wnętrza salonu i witryn
• kampanię geotargetową w regionie działania salonu [ Facebook, Google ]

Pokaz odbił się echem w licznych mediach motoryzacyjnych m.in. w największym lokalnym portalu trójmiasto.pl
zobacz relację w trojmiasto.pl

  • Categories: DESIGN / EVENT / FOTO & VIDEO / OUTSOURCING MARKETING / SOCIAL & PR
  • Client: LEXUS Trójmiasto
  • URL: http://lexus-trojmiasto.pl/