KALENDARZ FIRMOWY-0
KALENDARZ FIRMOWY-1
KALENDARZ FIRMOWY-2
KALENDARZ FIRMOWY-3

KALENDARZ FIRMOWY

Marketing nie jeden ma target.

Branża funeralna również potrzebuje dystrybutorów, punktów sprzedaży i zwrócenia uwagi na swoje produkty. Tylko dlatego, że odbiorca „ostateczny” i jego bliscy nigdy nie będą adresatami tej kampanii – pozwoliliśmy sobie na tak mocne zestawienie pięknych żywych modelek z produktem, którego użycie wyklucza tego typu doczesne uciechy

Insight  –  polegał na zobrazowaniu niecnych zamiarów bohaterek [ przemyt, zabójstwo, zdrada ] i zderzeniu kobiecego sexapealu z mrocznym, wręcz wywołującym zimny dreszcz obrazem trumny, którego tak naprawdę nikt z nas nie lubi. Właśnie, nikt z nas, ale nie producenci i dystrybutorzy tych starannie wykonanych przedmiotów ostatniego użytku…

Kampania objęła dystrybutorów artykułów pogrzebowych ( trumien )  w kraju i za granicą. Nie obyło się bez protestów i małych afer, ale echo w mediach i wirusowy zasięg tej kampanii osiągnęły milionowe wartości w przeliczeniu na alternatywny koszt zakupu czasów i powierzchni reklamowych. Producent Lindner zyskał stałe miejsce w panteonie mocnych marek oraz na ścianach u swoich kontrahentów.

My dostaliśmy mocno w skórę i tyleż samo pochwał za ten koncept. Amen.

  • Categories: DRUKARNIA ONLINE / FOTO & VIDEO
  • Client: LINDNER TRUMNY
  • URL: http://www.zpdlindner.pl/
  • project management & photos: Łukasz Janusz[brand factor] Piotr Falencik[smartphotos]