Opracowanie na sukces polskich jabłek i Cydru Sopockiego na EXPO2015 w Mediolanie.
PROJEKT:
• opracowanie layoutu i grafik reklam prasowych oraz online
• copywriting i wstęp to komunikacji brandu
• projektowanie strony internetowej i publikacja www na urządzenia mobilne i komputery stacjonarne
Testowe 20.000 butelek ruszyło z Sopotu w świat , wkrótce jabłkowy sztorm w sklepach i pubach nie tylko nad morzem.
Sesja fotograficzna dla magazynu LIVE & TRAVEL. Tym razem przed naszym obiektywem znakomity Mateusz Kusznierewicz. Live&Travel to magazyn Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy, czasopismo…
Event w ramach kampanii DeWalt/eurochallenge u jednego z pomorskich dealerów marki. Realizacja: akcja „gotowy do rżnięcia” czyli krojenie auta konkurs z nagrodą – Yamaha R1 budowa bazy realnych…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Mały biznes również nie powinien bać się marketingu. Wizerunek procentuje i stać Cię na niego, choć słyszymy, że „pewnie to drogie i dla dużych”. Nie…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Marketing nie jeden ma target. Branża funeralna również potrzebuje dystrybutorów, punktów sprzedaży i zwrócenia uwagi na swoje produkty. Tylko dlatego, że odbiorca „ostateczny” i jego…