Otrzymaliśmy zadanie stworzenia szybkiego, świeżego single page zaraz po wielkim sukcesie polskich jabłek i Cydru Sopockiego na EXPO2015 w Mediolanie.
PROJEKT:
• opracowanie layoutu i grafiki
• copywriting i wstęp to komunikacji brandu
• kodowanie i publikacja www na urządzenia mobilne i komputery stacjonarne
Testowe 20.000 butelek ruszyło z Sopotu w świat , wkrótce jabłkowy sztorm w sklepach i pubach nie tylko nad morzem.
Lexus Trójmiasto powierzył nam przeprowadzenie przedpremierowego pokazu nowego niesamowitego modelu. Uruchomienie produkcji Lexusa LC planowane jest na kwiecień 2017r, ale już godzinę po naszej odsłonie…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
MITO SUSHI w Gdańsku na ul. Szerokiej to naprawdę światowy poziom kuchni, wnętrza i obsługi. Zadanie: • koncept wykorzystania motywu abstrakcyjnej drewnianej oprawy lokalu…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Kultowa Arizona w Sopocie ? TAK. Opracowaliśmy prezentację oferty znakomitego producenta napojów, soków i win – MIX S.A. Celem było uzyskanie katalogu o funkcjonalności teczki, z…
Prace nad nową identyfikacją dla PIKA miały swoje zwieńczenie i odsłonę podczas uroczystości z okazji 20-lecia firmy zoarganizowanego w Operze Bałtyckiej Realizacja: miejsce: Opera Bałtycka…