„GOTOWY DO RŻNIĘCIA”-0
„GOTOWY DO RŻNIĘCIA”-1

„GOTOWY DO RŻNIĘCIA”

Event w ramach kampanii DeWalt/eurochallenge u jednego z pomorskich dealerów marki.

Realizacja:

  • akcja „gotowy do rżnięcia” czyli krojenie auta
  • konkurs z nagrodą – Yamaha R1
  • budowa bazy realnych użytkowników marki
  • catering
  • muzyka
  • prowadzący
  • foto

Related Projects

  • PIKA 20lecie

    EVENT INTERACTIVE / Client: PIKA

    Prace nad nową identyfikacją dla PIKA miały swoje zwieńczenie i odsłonę podczas uroczystości z okazji 20-lecia firmy zoarganizowanego w Operze Bałtyckiej Realizacja: miejsce: Opera Bałtycka…

  • Premiera Lexus LC500

    Lexus Trójmiasto powierzył nam przeprowadzenie przedpremierowego pokazu nowego niesamowitego modelu. Uruchomienie produkcji Lexusa LC planowane jest na kwiecień 2017r, ale już godzinę po naszej odsłonie…

  • event Cukiernia Wega

    event degustacja – oprawa graficzna i promocja wydarzenia trwa aktualizacja projektu… case update in progress…

  • OPRAWA REGAT

    DESIGN DRUKARNIA ONLINE EVENT OUTSOURCING MARKETING / Client: Narodowe Centrum Żeglarstwa

    Narodowe Centrum Żeglarstwa w Gdańsku gościło kilkaset jednostek pływających w klasach optymist, laser i l’equipe. Brand Factor otrzymał zadanie oprawy regat organizowanych przez sekcję żeglarską…

  • OTWARCIE MITOSUSHI

    EVENT OUTSOURCING MARKETING / Client: MITO SUSHI

    Po zakończeniu prac nad oprawa graficzną / brandingiem restauracji, przyszedł czas na grand opening. Realizacja: Przecięcie wstęgi poczęstunek z gwiazdami i vipami muzyka na żywo…

  • PREMIERA LEXUS LS 2018

    DESIGN EVENT / Client: Stary Maneż Gdańsk

    Lexus Trójmiasto będzie miało w 2018r w stajni prawdziwe dzieło inżynierii i sztuki. To model LS czyli flagowa limuzyna Lexusa, dla której przygotowaliśmy odpowiednio dostrojoną…